محله هفت حوض در شرق تهران جزو محله‌های نارمک تهران محسوب شده و به داشتن مراکز خرید متعدد و پر رفت و آمد معروف است.

معرفی محله هفت حوض

محله هفت حوض یکی از محله‌های قدیمی شهر تهران است و جزو میدان‌های بزرگ و بسیار معروف به حساب می‌آید. به گزارش «مجله ملکی دلتا» همین امتیاز سبب ترغیب افراد به خرید آپارتمان در این محدوده شده است.

محله هفت حوض (میدان هفت حوض) در منطقه 8 و سمت شرق تهران است و از بسیاری جهات با بقیه میدان‌های تهران فرق دارد.

در زمان شکل گیری میدان دقیقا هفت عدد حوض وجود داشت اما امروزه بنا بر سلسله اصلاحاتی که روی آن میدان اعمال گردید بر تعداد حوض‌هایش افزوده شد.

میدان هفت حوض فقط مانند یک میدان برای تسهیل در رفت و آمد خودرو طراحی نشده است بلکه در این محله انواع فعالیت‌های اجتماعی در جریان است.

وجود مغازه‌های اطراف میدان، بوتیک‌های لباس، مغازه‌های کیف و کفش فروشی، فضای سبز و طبیعتی آرام بخش و دیگر جاذبه‌ها باعث جذابیت خریداران برای خرید آپارتمان در هفت حوض شده است.

هفت حوض که در نزدیکی محله نارمک قرار دارد با خرید آپارتمان در این محدوده به صد میدان سرسبز نزدیک خواهید شد.

اشنایی و معرفی محله هفت حوض

بررسی قیمت آپارتمان در هفت حوض

با کمی جستجو در سایت ملکی دلتا می‌توانید آپارتمان با متراژهای مختلف در رنج قیمت 30 تا 57 میلیون تومان در هر مترمربع را مانند نمونه‌های زیر پیدا کنید.

آپارتمان با متراژ 46 متر 5 سال ساخت و امکانات (انباری) با 37 میلیون تومان در هر متر مربع با نقدینگی یک میلیارد و 720 میلیون تومان در سایت آگهی شده است.

اگر به دنبال آپارتمان‌های بزرگتر با متراژ 91 متر یک سال ساخت و امکانات (پارکینگ – انباری – آسانسور) با قیمت 46 میلیون و 154 هزار تومان در هر متر مربع  با 4 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز در سایت موجود است.